Blog u kojemu se hvalimo najboljim klijentima

Integrići Uncategorized

Možda zvuči kao najotrcanija fraza, ali nama su naši klijenti zbilja najdraži i najvažniji, i trudimo se da to tako i ostane.

Zato smo vrijeme koje nismo provodili prevodeći i pripremajući seminare za prevoditelje posvetili uređivanju naše nove stranice, kojom smo se već pohvalili, i jednog njezinog posebno važnog kutka, onog na kojem predstavljamo naše klijente, a na taj način i projekte na kojima smo radili.

Ton i pristup nas Integrića uvijek nastojimo učiniti za nijansu pristupačnijim, profesionalnijim, ljubaznijim i uviđavnijim, u svakom smislu što prilagođenijim klijentovim potrebama. Taj se pristup već godinama pokazuje uspješnim – ostvarujemo prekrasne i dugogodišnje suradnje na zanimljivim projektima, a klijenti cijene našu stručnost i rado nas preporučuju kolegama. Za nas, nema veće potvrde uspjeha!

Osim što znači rad na zanimljivim i raznovrsnim projektima, odnos s klijentom važan je i za naše profesionalno usavršavanje – dobri klijenti čine nas još boljima.

Blog o klijentima

Povratna informacija klijenta (feedback) o isporučenim prijevodima i lekturama pomaže nam u stručnom usavršavanju i poboljšanju kvalitete svih sljedećih usluga za istog klijenta, a daje nam i priliku profilirati se unutar tog poslovnog odnosa: spremno prihvatiti konstruktivnu kritiku, ažurno reagirati te oblikovati suradnju u pravom partnerskom kontekstu na obostranu korist.

Pozitivna povratna informacija klijenta može uz privolu poslužiti i kao referencija tj. neka vrsta preporuke kojom se možemo poslužiti kako bismo osigurali suradnju s drugim klijentima, a osobito korisna može biti u otvaranju prema klijentima iz istih ili sličnih struka.

Naposljetku, pozitivna povratna informacija može biti ključna ne samo za poslovanje već i za prevoditelja kao osobu. Vjerojatno nam je svima dobro poznata činjenica kako priroda naše struke pogoduje svakakvim (ne)ravnotežama između poslovnog i privatnog života te izgaranju na radnom mjestu odnosno burnoutu. Od pretrpanosti poslom (ili tjeskobnog nedostatka posla), preko stisnutih rokova, problematičnih izvornika i tržišnih kolebanja pa sve do osobito (terminološki) zahtjevnih prijevoda, svima nam nekad bude dosta i žao što nismo odlučili, „kad narastemo“, postati berači jabuka na Novom Zelandu. U takvim trenucima povratna informacija iz koje se i vidi i osjeti kako je osoba s druge strane svjesna kompleksnosti posla i uloženog truda te zadovoljna rezultatima stvarno može mnogo značiti – nas je za ovaj tekst inspirirala upravo jedna takva povratna informacija koju smo dobili od klijenta za kojeg smo se potrudili požuriti s isporukom, a za koju se kunemo da je imala iscjeliteljska svojstva! Od iskrene zahvale i pohvale, preko prepoznavanja kvalitete odrađenog pa sve do obećanja daljnje suradnje i preporuke svima živima i neživima, dušu imamo čime hraniti do (pravog) proljeća!